neděle 10. března 2013



Malý jarní úklid

Na doporučení kamarádky jsem si v DM drogerii koupila sprej na čištění trouby. Měla jsem ji už hodně špinavou, takže jsem na noc nastříkala a ráno byla trouba skoro nová.



No a potom jsem viděla jaké mám hrnce a napadlo mě nastříkat i hrnce zespodu a podívejte, jak prokoukly, téměř bez drhnutí. Nechala jsem jen pár hodin působit a hrnce jsou skoro jako nové.


Nastříkala jsem pěnu a nechala přes noc působit



a ráno jen lehce přetřela drátěnkou a hrnce jsou skoro jako nové.




4 komentáře:

  1. Supr, to bych mohla zkusit:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, stojí to za to, jen nastříkat a pak to jde dolů i prstem, ale s drátěnkou je to rychlejší, ani se nemusí drhnout. :-)

      Vymazat
  2. Martinka, tento zázračný prostriedok som tiež objavila. Dokonale poslúžil, keď som čistila sporák na chalupe po bývalých majiteľoch. Na spodky hrncov som ešte neskúšala, ale keď vidím ten rozdiel, zrejme do toho pôjdem :) Díky za skvelý tip. Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasné, tak šup šup :-)), fakt je to bez práce, večer jsem nastříkala a ráno jen lehce utřela a hrnce jsou čisté :-)) A kupodivu jsou teď čisté pořád, tak uvidím, jak dlouho to vydrží.

      Vymazat